Вторник, 05.11.2024, 10:52
Ви увійшли як Гість | Група "Гости"Вітаю Вас Гість | RSS

П л а с т у н - У к р а ї н а

Меню сайту
Форма входу

Каталог статей

Головна » Статті » ЗБРОЯ ПІХОТИ » станкові кулемети

M1914/35 Fiat

Mitragliatrice  Modello 1914 / 35  FIAT - Revelli

І т а л і я

Протягом міжвоєнного часу (1918-39 рр.) в Італії з’явилося кілька моделей станкових кулеметів. Їх приймали на озброєння але особливого розвитку вони не мали з кількох причин. Головні – прагнення досягти успіху створюючи станковий кулемет з мінімальною масою і застосування малопотужного (6,5-мм) для цього класу зброї набою. Тому основними „станкачами“ італійських військ в період 2 Світової війни були два зразки – випробуваний у боях Першої світової і M1914 FIAT модернізований 1935 року та нова розробка „Бреда 1937“.

Обидва кулемети спроектовані під новий 8-мм патрон створений фірмою „Breda“. Дивно але розробник набою відстав від „Фіата“ на 2 роки у розробці кулемета. Очевидно легше було пристосувати випробуваний зразок. Хоча у нового кулемета недоліків не дуже поменшало.

На озброєння італійської армії кулемет Mitragliatrice Modello 1914/35 FIAT був прийнятий у 1935 році. Випуск проводила компанія розробник. Його головні відмінності – потужніший патрон та переробка системи охолодження стволу із рідинної на повітряну. Частина кулеметів була випущена не новими, а переобладнаними із зразка 1914 року.

Станковий „Кулемет Моделло 1914/35 ФІАТ-Ревеллі“ застосовувався італійською армією і після війни до заміни його більш новими зразками. Під час 2 Світової війни кулемет постачався на озброєння Вермахту.

Патрон – 8×59RB BredaModello 1935.

Основними частинами кулемета є ствол, ствольна коробка, короб, спусковий механізм, механізми автоматики та боєживлення, ствольний кожух, прицільні пристрої, станок з деталями приєднання до тіла кулемета.

Принцип роботи автоматики – віддача напівзалежного затвору із коротким ходом стволу. Сповільнення відбувається за допомогою важеля, що з’єднує ствол із ствольною коробкою. Такий принцип також називають змішаним. Під час пострілу ствол і затвор відходять назад на певний проміжок до роз’єднання затвору з важелем. Потім затвор самостійно продовжує рух проводячи перезаряджання. Рух затвору вперед проходить дією повертального механізму та буферного пристрою, встановленого у коробі. Повертальний механізм складається з пружини та трубки у якій вона розміщується. Постріл проводиться у передньому положенні після замикання. Зведення затвору проводиться Т-подібною ручкою, встановленою зверху над коробом. Для роботи автоматики необхідне змащування патронника. Як і в моделі 1914 року, воно проводилося за допомогою мастильниці, встановленої в коробі. Була спроба відмовитися від такого способу, зробивши у патроннику канавки, але через ненадійність, знову повернули мастильницю.

Спусковий механізм ударниковий. Встановлений у затильнику короба разом із ручками управління. Механізм забезпечував автоматичний та одинарний режими вогню. Зміну режимів проводять важелем, який одночасно є і ручним запобіжним пристроєм. Автоматичний запобіжник виконано як автоспуск, що блокує постріл до повного закриття патронника.

У кулемета Modello 1914/35 FIAT-Revelli ствол позбувся кожуху-резервуару. Замість нього застосовано вкорочений кожух та змінювання стволу під час інтенсивної стрільби. Ствол закріплюється сухарним способом і звільняється за допомогою ручки встановленої на ньому. Ствол обладнано полум’ягасником конусного типу. Канал стволу має 4 правосторонніх нарізів. Ствольний кожух з поздовжніми вентиляційними отворами.

Боєживлення кулемета М1914/35 Фіат-Ревеллі стрічкове. Стрічка суцільна, вкладається у коробку яка приєднується до станка.

Прицільні пристосування складаються з цілика та мушки. Основа мушки закріплена до кожуха стволу. Цілик встановлено на складальній стійці, приєднаній до короба.

Управління кулеметом та ведення вогню проводиться за допомогою двох вертикальних ручок та гашетки між ними.

Кулемет встановлювався на станки двох типів : від кулемета M1914 FIAT-Revelli масою 23 кг, а пізніше – від „Бреда 37“ (19 кг). Висота лінії вогню обох станків змінювана. Також кулемет міг встановлюватися на станок для ведення зенітного вогню.

ТТД  Modello 1914/35 FIAT-Revelli :

довжина стволу : 653 мм ;

початкова швидкість кулі : 750 - 790 м/с ;

прицільна дальність : 2400 м ;

темп стрільби : 500 постр./хв.;

місткість стрічки : 300 ;

бойова маса кулемета : 40 кг ;

маса тіла кулемета : 18,1 кг ;

довжина : 1270 мм.

Категорія: станкові кулемети | Додав: Plastun (12.06.2014)
Переглядів: 441 | Рейтинг: 1.2/5
Всього коментарів: 0
avatar
Пошук
Статистика
Оцініть
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 24

Copyright MyCorp © 2024