Вторник, 05.11.2024, 08:46
Ви увійшли як Гість | Група "Гости"Вітаю Вас Гість | RSS

П л а с т у н - У к р а ї н а

Меню сайту
Форма входу

Каталог статей

Головна » Статті » ЗБРОЯ ПІХОТИ » піхотна артилерія

Breda 35

Cannone-mitragliera  20/65 Modello 1935  Breda

І т а л і я

За визначенням італійських джерел система „Бреда Мод.35“ відноситься до „гармат-кулеметів“ (італ.: cannone – гармата ; mitragliera – крупнокаліберний кулемет). Або – автоматична гармата. Найчастіше Cannone-mitragliera 20/65 Mod. 35 Breda класифікують як малокаліберну автоматичну зенітну гармату. У назві позначка „20/65“ означає калібр гармати та довжину стволу у калібрах.

Автоматична гармата створена „Società Italiana Ernesto Breda per Costruzioni Meccaniche“ на базі фірмового крупнокаліберного кулемета Modello 31 Breda і прийнята на озброєння 1935 року. Також виготовлялася кількома італійськими підприємствами.

Крім основної моделі були створені зразки 1939 і 1940 років. Розрізняють дві основні відмінності даних зразків – сухопутний та корабельний. Також гармата застосовувалася для озброєння танків та іншої техніки.

За призначенням у наземних військах гармата багатоцільова і застосовувалася для протиповітряної (contraerea) та протитанкової /транспортної (controcarro) оборони.

Гармата-кулемет „20/65 „Моделло 1935 Бреда“ – буксирно-перевізна система. У сухопутних військах застосовувалася з наземного колісно-3-ножного станка-лафета. Тобто, буксирування здійснювалося за допомогою 2-колісного лафета, який при встановленні гармати від’єднувався. Сама гармата у бойовому положенні знаходилася на 3-ножному станку. За необхідності, установку можна було перекочувати на деяку віддаль силою обслуги. Для перенесення обслугою конструкція передбачала розбирання установки на кілька частин. Також Breda Mod. 35 встановлювалася в кузови вантажних автомобілів для перевезення і ведення вогню.

Обслуга гармати складалася з трьох солдатів.

20/65 Mod. 35 Breda застосовувалася під час Громадянської війни в Іспанії, італійськими збройними силами під час воїн у Африці, Другої світової війни та в післявоєнний час. Також вона була прийнята на озброєння у Фінляндії, Китаї, Німеччині, Австралії та інших країнах.

Гармату створено під швейцарсько-німецький патрон 20×138B Long Solothurn.

У роботі автоматики застосовано принцип ВПГ. Механізм розміщений під стволом. Постріл проводиться із заднього шептала. Замикання стволу проводиться клином. Спусковий механізм дозволяв ведення вогню тільки у автоматичному режимі.

Механізми та вузли гармати розміщені у ствольній коробці.

Управління „Мод. 35 Бреда“ проводилося по-гарматному – за допомогою обертальних ручок горизонтального та вертикального наведення.

Ствол відкритий, оснащений полум’ягасником конусного типу. Канал стволу має 8 нарізів.

Боєживлення гармати проводиться з магазинів-обойм, які потрібно безперервно вставляти у приймач для продовження автоматичного вогню.

Прицільні пристосування подвійні. На стволі встановлено механічний приціл та мушку. Зенітний приціл встановлювався на дузі. Був розрахований на дальність 3000 метрів і враховував зміну руху цілі.

Станок служив для встановлення тіла гармати, опори при стрільбі та для розміщення необхідних механізмів і самого стрільця. Станок забезпечував ведення вогню довкола та з вертикальним переміщенням стволу в межах від –10о до +80о.

ТТД  Modello 1935 Breda :

довжина стволу : 1300 мм ;

початкова швидкість кулі : 840 м/с ;

місткість обойми : 12 ;

темп стрільби : 500 постр./хв.;

маса тіла : 68 кг ;

маса на станку : 308 кг ;

маса з лафетом : 356 кг.

Категорія: піхотна артилерія | Додав: Plastun (30.06.2014)
Переглядів: 520 | Рейтинг: 1.4/8
Всього коментарів: 0
avatar
Пошук
Статистика
Оцініть
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 24

Copyright MyCorp © 2024