Т – 26 Т
С Р С Р
Тягач розроблено колективом заводу імені Ворошилова. Переробка полягала у заміні верхньої частини корпусу і встановленні замість башти основи для брезентового тенту. Виробництво велося у 1933 – 1936 роках. У цей час КБ спроектувало варіант Т-26Т2 з броньованою рубкою, який було виготовлено у кількості 6-10 штук. Також робилися спроби встановити посилений двигун. Але можливості тягача були недостатніми. Тому випуск зупинили.
Всього виготовлено зовсім мало, вказується цифра – 217 штук. Застосовувалися і тягачі перероблені у польових майстернях з лінійних танків. Виготовлені на заводі тягачі поступали переважно у танкові з’єднання, де використовувалися для транспортних завдань і для буксирування артилерії. Окремі Т-26Т застосовувалися до кінця війни.
Також є дані про розвідувальний варіант Т-26ТН зразка 1934 року (індекс „Н" означає, мабуть, – „наблюдение"). Т-26ТН обладнувався рацією, приладами спостереження і озброювався кулеметом ДТ.
Тягач Т-26Т складається з напіввідкритого бронекорпусу. У середній частині якого в результаті відсутності башти створено місце для розміщення обслуги артилерійської системи.
Компоновка : ВУ / транспортне відділення – СУ. Водій розміщується з правого боку. Також у транспортному відділенні є місця для 3-4 чоловік.
Бронекорпус виготовлявся з листів броньованої сталі товщиною 15 мм. Листи криші були 10-мм, а днища – 6-мм.
Двигун – ГАЗ-Т-26, встановлений у відділенні силової установки в кормовій частині корпусу. Двигун карбюраторний, 4-циліндровий. Розміщення циліндрів – горизонтальне, а розміщення двигуна поздовжнє. Об’єм циліндрів – 6,6 л. Паливо розміщувалося у двох баках, встановлених у відділенні СУ. Загальний об’єм – 290 літрів.
Трансмісія з переднім приводом. Головний фрикціон встановлений на двигунові. Зусилля на головну передачу на передавалося карданним валом, що проходив через транспортне відділення. Коробка переміни передач розміщена біля водія. КПП має 5 ступенів вперед і одну заднього ходу. Бортові передачі 1-ступінчаті.
Ходова частина складається з гусениць, передніх ведучих коліс, задніх напрямних, підтримуючих роликів опорних котків з підвіскою. З кожного боку встановлено по 8 подвійних опорних котків. Всі разом вони об’єднані у дві підвісних системи з листовими ресорами. Котки об’єднані у пари, а кожна пара приєднується до ресор.
Для встановлення тенту до корпусу приєднувалися металеві стійки.
До заднього листа бронекорпусу приєднувався буксирний гак. На передньому листі – одна фара.
ТТД Т-26Т :
місткість : 1+3-4 ;
потужність двигуна : 80 к.с. ;
максимальна швидкість : 28 км/г ;
швидкість з причепом : 11 – 20 км/г ;
запас ходу : 150 км з причепом ;
маса причепа : 4 – 7 т ;
маса тягача : 7 – 8 т ;
довжина : 3,7 м ;
ширина : 2,44 м ;
висота : 1,58 м (по кабіні), 2,23 м (з тентом) ;
кліренс : 380 мм.
|