Вторник, 05.11.2024, 08:36
Ви увійшли як Гість | Група "Гости"Вітаю Вас Гість | RSS

П л а с т у н - У к р а ї н а

Меню сайту
Форма входу

Каталог статей

Головна » Статті » Техніка 2 С.В » Зброя Перемоги

Комінтерн

Колектив Харківського паровозобудівного заводу імені Комуністичного інтернаціоналу (тепер – завод ім. Малишева або „Танковий") в 1930 році отримав завдання на створення середнього трактора (тягача) для РСЧА. У той час крім основної продукції на ХПЗ виготовляли танки Т-24, трактори „Комунар" та іншу продукцію. Перші проектні розробки повторювали конструкцію трактора і не задовольняли не тільки вимог, а й самих конструкторів. Тому роботу почали майже з нуля. Над створенням тягача трудилася бригада під керівництвом Н.Г. Зубарєва. Спеціально для Комінтерна створено новий двигун КІН. Від танка Т-24 застосовано ходову частину та інші вузли. Проект був готовим на початок 1934 року. Протягом якого виготовили випробувальну партію. У 1935 році артилерійський трактор „Коминтерн" прийнято на озброєння і почато його випуск. Тягач виготовлявся до 1940 року, коли його замінив більш потужний „Ворошиловець". Всього виготовлено близько 1800 штук. За деякими даними, 30 тракторів експортовано до Китаю.

Під час 2 Світової війни Комінтерни застосовувалися перш за все як артилерійські тягачі. Також – для транспортних завдань. До Перемоги дійшло більше 500 „Комінарів". Двигуни і запасні частини не виготовлялися після припинення основного випуску.

Компоновка автомобільна – КЗД, рамна. Двигун, кабіна, бортова платформа, основні механізми та вузли встановлені на рамі. Кабіна дерев’яна з металевою обшивкою. Розміщення водія правостороннє.

Двигун – КІН. Карбюраторний, 4-тактний, 1-рядний. Розрахований на роботу з бензином 2 сорту. Також працював на сумішах. Кількість циліндрів – 4, об’єм – 15,1 л. Швидкість обертання колінвалу – 1280 обертів за хвилину. Запуск двигуна проводився електростартером або „ручкою". Мінусом КІНа була надмірна маса (бл. 1 тони), а плюсом – надійність і витривалість. Запас палива – 550 літрів, у 2 баках розміщених за кабіною.

Трансмісія з приводом на задні ведучі колеса. Коробка передач 5-ступінчата.

Ходова частина має ведучі колеса та передні направляючі, по 4 здвоєні підтримуючі ролики і 8 подвійних опорних котків з кожного боку. Опорні котки об’єднані в 4 пари, які мають свічкову підвіску. Підтримуючі ролики і опорні котки мають гумові шини. Ширина гусениці становить 360 мм. База по опорних котках – 3278 мм.

Електрообладнання 12-вольтове. Відповідало тодішнім вимогам для автомобільного транспорту.

Кузов – бортова платформа з відкидними дерев’яними бортами. Площа платформи – 5,36 м2. Для розміщення обслуги є поперечні лавки. Платформа обладнана тентом. У кузові знаходиться шанцевий інструмент, ЗІП для тягача та артсистеми.

Арттягач має буксирний гак для приєднання причепів чи гармат. Під кузовом встановлена тягова лебідка.

ТТД  Коминтерн ХПЗ :

місткість : 2+12 ;

потужність двигуна : 131 к.с.;

максимальна швидкість : 30,5 км/г без вантажу ;

запас ходу : 220 км без вантажу по шосе, 170 км по грунту або з причепом по шосе ;

маса тягача : 10,5 т ;

маса вантажу : 2 т ;

маса причепа : 12 т, з перевантаженням – до 14 т ;

довжина : 5,77 м ;

ширина : 2,21 м ;

висота : 2,54 м по кабіні, 2,98 м по тенту ;

колія : 1530 мм ;

кліренс : 400 мм.
Категорія: Зброя Перемоги | Додав: Plastun (01.06.2013)
Переглядів: 485 | Рейтинг: 1.4/5
Всього коментарів: 0
avatar
Пошук
Статистика
Оцініть
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 24

Copyright MyCorp © 2024