Вторник, 05.11.2024, 11:04
Ви увійшли як Гість | Група "Гости"Вітаю Вас Гість | RSS

П л а с т у н - У к р а ї н а

Меню сайту
Форма входу

Каталог статей

Головна » Статті » Техніка 2 С.В » Зброя Перемоги

ГАЗ-А

Г А З - А

С Р С Р

ГАЗ-А – перший у Радянському Союзі серійний легковий автомобіль  конвеєрного виготовлення. Розробка – американської фірми „Форд Мотор компані". Радянське керівництво 1929 року закупило у Ford Motor Company ліцензію на випуск двох автомобілів – легкового Ford-А і вантажного Ford-АА, та станки і необхідне обладнання. Роботи проводилися згідно з постановою Держплану про автомобілізацію країни.

Автомобіль „Форд-А" був створений у 1927 році. Для налагодження масового випуску було побудовано новий завод поблизу м. Нижній Новгород. Спершу завод і самі автомобілі мали назву НАЗ. Після перейменування міста у Горький підприємство отримало назву „Горьковский автомобильный завод", а автомобілям присвоєно індекс ГАЗ.

Випуск автомобіля розпочато у грудні 1932 року і проводився до заміни його наступною моделлю ГАЗ-М1 у 1936 році. Крім того, випуск проводили у 1933-35 роках на заводі „КИМ". Конструкція радянських автомобілів, у порівнянні з Ford-А, пройшла часткову переробку, пов’язану з технологією випуску та експлуатації. Всього випущено до 42 тисяч штук.

Легковий автомобіль середнього класу (за тогочасною класифікацією) ГАЗ-А виготовлявся з відкритим кузовом типу „фаетон". Призначався для застосування у народному господарстві як машина для керівного складу установ і підприємств, для таксопарку країни, продажу населенню. У збройних силах СРСР застосовувався як штабний автомобіль, санітарний і для встановлення радіостанцій 5-АК „Призма". База авто служила для розробки кількох моделей бронеавтомобілів.

На базі ГАЗ-А було створено кілька експериментальних моделей та таких, що виготовлялися малосерійно. Наприклад, легкові автомобілі із закритими кузовами, кілька варіантів карет швидкої допомоги, автомобіль ГАЗ-4 з кузовом „пікап", спортивні модифікації. Автомобілі приймали участь у кількох автопробігах.

ГАЗ-А – легковий, 4-колісний автомобіль, капотного компонування на рамі, задньопривідний, з передніми керованими колесами.

Кузов 4-дверний, 5-місний типу „фаетон", закривається брезентовим верхом від заднього борту до основи вітрового скла. Основа може складатися вперед на кришку капоту.

Двигун : ГАЗ-А (аналог Ford-А) – 4-тактний карбюраторний, 4-циліндровий рядного розташування. Робочий об’єм циліндрів становить 3,28 дм3. Паливо подається до карбюратора вільним протіканням з баку. Бак місткістю 40 л встановлений між капотом та кузовом автомобіля, горловина – перед вітровим склом. Двигун розміщений у капоті з поздовжньою 2-бічною кришкою. Охолодження рідинне. Радіатор встановлений зовні капоту.

Трансмісія складається з механізму зчеплення, коробки передач, головної передачі і карданного валу. Зчеплення сухе, однодискове. КПП має 3 ступеня переднього ходу і 1 передачу назад.

Ходова частина складається з рами, коліс, елементів підвіски. Рама 2-лонжеронна з кількома поперечинами. Підвіска мостів на листових ресорах поперечного типу. Гальма колодкові, механічні. Колеса розміром 5,50-16 мають спиці з 3-рядним розміщенням.

Автомобіль обладнано переднім і заднім бамперами, виготовленими з двох пружних стальних смуг (кожен), звуковим електросигналом, передніми фарами і задніми сигнальними ліхтарями, запасним колесом, інструментами.

Кадр з кінохроніки 1930-их років : висадка десанту посадковим способом. Автомобілі і танкетки прикріплено знизу літаків. Як бачимо, автомобіль має відкриту платформу з встановленими вздовж у 2 ряди 3-місними сидіннями.

Технічні дані  ГАЗ-А :

місткість : 1+4 ;

колісна формула : 4×2 ;

потужність двигуна : 40 к.с. ;

максимальна швидкість : 90 км/г ;

маса : 1,1 т ;

довжина : 3,8 м ;

база : 2,63 м ;

ширина : 1,71 м ;

висота : 1,8 м (з тентом) ;

кліренс : 205 мм.

Категорія: Зброя Перемоги | Додав: Plastun (18.02.2014)
Переглядів: 418 | Рейтинг: 1.4/5
Всього коментарів: 0
avatar
Пошук
Статистика
Оцініть
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 24

Copyright MyCorp © 2024