Вторник, 05.11.2024, 10:48
Ви увійшли як Гість | Група "Гости"Вітаю Вас Гість | RSS

П л а с т у н - У к р а ї н а

Меню сайту
Форма входу

Каталог статей

Головна » Статті » Техніка 2 С.В » техніка 2СВ США

M-7 Snow Tractor

Легкий напівгусеничний тягач серії „Ґ" – „М-7 Сноу Трактор Ґ194", – аналог німецького Sd.Kfz.2, створений відомою у галузі військового тракторо- і тягачо- будування фірмою Allis-Chalmers. Призначався для застосування у північних широтах, перш за все, армійською авіацією сухопутних сил США (US Army Air Corps).

Компанія „Елліс-Чальмерс" створила зразок у 1943 р., а поступати у війська М-7 почав 1944 року. „М-7 Снов /сноу/ трактор" (сніжний трактор) виготовлений порівняно малою серією (кілька сотень екземплярів) фірмою-розробником. Застосовувався під час 2 Світової війни та після неї ще деякий час. Основне призначення – роботи з пошуку та евакуації пілотів при нестандартних посадках.

Сніговий трактор М-7 спроектований із застосуванням вузлів та механізмів іншої техніки (як фірмової, так і інших виробників), що застосовувалася армією Сполучених Штатів.

Компоновка M-7 Snow Tractor : кабіна за двигуном /КЗД/, з напівгусеничною ходовою частиною. Зовні передня частина нагадує легкий колісний трактор. Кабіна 2-місна, з тандемним розміщенням водія і пасажира, відкрита. Вітрове скло виконане знімним. Управління проводиться по-автомобільному : рульовим колесом та педалями. Кабіна може закриватися брезентовим тентом.

ДвигунWillys 442, аналогічний тому, що встановлювався на джипах „Вілліс МБ". Двигун карбюраторний, 4-циліндровий, з рядним розміщенням, об’ємом 2,2 літра. Охолодження рідинне.

Трансмісія також узята частково від джипу „Вілліс". Наприклад, коробка переміни передач з 3-ма ступенями руху вперед і 1-им назад. Роздаткова коробка „Вілліса" застосовувалася як редуктор з підвищеними і пониженими передачами. Привід трансмісії – на передні колеса гусеничного рушія.

Ходова частина складається з основного гусеничного рушія і направляючих коліс. Передній направляючий міст має пару коліс з гумовими надувними шинами. Розмір коліс – 15 дюймів. Гусеничний рушій має передні ведучі колеса, задні колеса-лінивці, підтримуючий ролик з кожного боку та по 6 набірних опорних котки. Гусениця металева, траки виготовлені з тонких стальних листів, підсилених зовні поперечними ґрунтозачепами, а всередині – поздовжньо 4-ма цепами з овально-кільцевими ланками. За необхідності передні колеса встановлюють на дерев’яні лижі, що перевозяться на тракторі і виконують роль надколісних щитків.

Трактор може виконувати різні тягові функції. Для перевезення вантажів було створено основний причіп М19 Trailer Snow (трейлер сніжний), 1-вісний колісний, який також при необхідності встановлювався на лижі. Для зчеплення з причепом на задньому борту корпусу М-7 встановлено буксирний пристрій. Для пошуково-евакуаційних робіт причіп обладнувався санітарними носилками та іншим необхідним медичним обладнанням. У інших версіях, причіп мав устаткування для обслуговування літаків. Також застосовували сани.

Електрообладнання М-7 було досить розвиненим, виходячи з його призначення.

ТТД  M-7 Snow Tractor :

місткість : 1+1 ;

потужність двигуна : 54 к.с. ;

максимальна швидкість : 65 км/г ;

запас ходу : 257 км ;

маса тягача : 1,4 т ;

повна маса : 2,5 т ;

маса причепа повна : 2,7 т ;

маса вантажу : 2 т ;

довжина : 3,5 м ;

ширина : 1,55 м ;

висота : 1,58 м ;

кліренс : 320 – 350 мм.
Категорія: техніка 2СВ США | Додав: Plastun (14.12.2013)
Переглядів: 442 | Рейтинг: 1.7/3
Всього коментарів: 0
avatar
Пошук
Статистика
Оцініть
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 24

Copyright MyCorp © 2024