Вторник, 05.11.2024, 11:08
Ви увійшли як Гість | Група "Гости"Вітаю Вас Гість | RSS

П л а с т у н - У к р а ї н а

Меню сайту
Форма входу

Каталог статей

Головна » Статті » Техніка 2 С.В » техніка 2СВ США

М-4 HST

M - 4 High-speed Tractor

С Ш А

У серії американських швидкісних тягачів М-4 HST займає серединне місце за тяговим класом. Він потужніший за М-5 компанії Інтернешнл Харвестер і менший від М-6, створеного як і М-4 фахівцями „Елліс-Чальмерс".

Проектування артилерійського швидкісного тягача компанія Allis-Chalmers почала у 1941 році. Наступного року зразок був втілений у метал, а масові поставки в армію почалися у 1943 році. За час випуску виготовлялися кілька варіантів : М-4С, М-4А1, які відрізнялися оснащенням вантажного відсіку. З самого початку базова модель виготовлялася у 2 версіях, що призначалися для буксирування польових артилерійських систем або зенітних. Під час війни М-4 використовували найчастіше як тягач 155-мм, 203-мм гаубиць чи 90-мм зеніток.

Після закінчення 2 Світової війни „М-4 Хай-спід Трактор" (швидкісний трактор) постачалися до інших країн : Бельгію, Нідерланди, Бразилію, Японію, Пакистан та інші країни.

ЗС Сполучених Штатів застосовували „М-4 ХСТ" до 60-их років минулого століття. Крім Другої Світової війни М-4 активно застосовувалися у Корейській війні та інших бойових діях американської армії. Потім тягачі обеззброювалися, переоснащувалися і передавалися у промисловість.

Трактор створений з використанням вузлів танка M2 Lt. Tank (легкий танк).

Компонування. Корпус трактора складається з верхньої та нижньої частин. Бронювання відсутнє. Спереду верхньої частини знаходиться відділення управління і десантне відділення. Задню половину займають відділення СУ і вантажне відділення. Відділення управління об’єднане із десантним і водночас має поперечну перегородку, яка відділяє передній ряд сидінь від задніх. На всіх  М-4 є дах із круглим люком. З боків відділення управління і десантне має відкриті входи. На частині М-4 встановлювалися двері. Відділення СУ має окремий корпус посередині корпусу з вентиляційними решітками і люками для доступу. Вантажне відділення – прямокутна платформа з бортами. Зверху має брезентове або жорстке покриття.

Озброєння – 12,7-мм кулемет „М2 Браунінг" встановлений на турелі.

ДвигунWaukesha 145GZ, карбюраторний, 6-циліндровий з поздовжнім рядним розташуванням.

Трансмісія з приводом на передній міст. Коробка переміни передач має 4 ступені переднього ходу та 1 заднього.

Ходова частина складається гусениць, з передніх ведучих коліс, задніх коліс-лінивців, двох підтримуючих роликів та чотирьох одинарних опорних котків з кожного боку. Опорні котки встановлені попарно на елементах підвіски.

До переднього та кормового листів корпусу приєднано буксирні пристрої.

ТТД  M-4 High-speed Tractor :

місткість : 1+11 ;

потужність двигуна : 210 к.с. ;

максимальна швидкість : 53 км/г ;

запас ходу по шосе : 290 км ;

маса тягача : 14,7 т ;

повна маса : 31,5

довжина : 5,23 м ;

ширина : 2,5 м ;

висота : 2,52 м.
Категорія: техніка 2СВ США | Додав: Plastun (29.11.2013)
Переглядів: 445 | Рейтинг: 1.5/4
Всього коментарів: 0
avatar
Пошук
Статистика
Оцініть
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 24

Copyright MyCorp © 2024