Вторник, 05.11.2024, 10:47
Ви увійшли як Гість | Група "Гости"Вітаю Вас Гість | RSS

П л а с т у н - У к р а ї н а

Меню сайту
Форма входу

Каталог статей

Головна » Статті » Техніка 2 С.В » техніка 2СВ США

M-39 AUV

Бронетранспортер М-39 – універсальний транспортний засіб. Створений як артилерійський трактор, але з насиченням військ іншими тягачами, М39 став багатоцільовим : піхотним БТРом, арттягачем, транспортом. Відомий також з назвою Armored Utility Vehicle – броньована службова машина.

М-39 АУФ" створений 1943 року компанією Buick (Б’юік) на базі конструкції самохідної артилерійської установки (САУ) М-18 Hellcat, випуск якої фірма проводила. Прототипи мали позначення Т41 (тягач) і Т41Е1 (розвідувально-штабний для артилерії). Відрізнялися компонуванням транспортного відділення. Призначався для буксирування 76,2-мм гармати М6 або подібних. Виготовлявся на „Б’юік" з жовтня 1944 до березня 1945 року, шляхом переобладнання „самохідок" М-18 перших випусків. Для цього знімалася башта, а бойове відділення переобладнувалося для розміщення обслуги з боєзапасом або піхоти. Також була обладнана санітарна версія.

M-39 AUV виготовлено 640 екземплярів і застосовувався американськими військами під час бойових дій у Європі, у післявоєнний час та війні в Кореї 1950-53 рр. У 1957 році М-39 знято з озброєння у США. Крім американської армії, транспортери були передані США у Німеччину, де були на озброєнні у новоствореному Бундесвері з назвою Schützenpanzer M39 (Bw).

Гусеничний транспортер-тягач М-39 AUV має броньований корпус з відкритим (без даху) десантним відділенням. Бронекорпус виготовлено зварюванням листів катаної броньованої сталі товщиною 13 мм. Днище – 5-мм.

КомпонуванняВУ – Д/БВ – ВСУ. Відділення управління танкового типу, 2-місне. Займання місць проводиться через люки у верхньому листі корпусу. Розміщення водія – з лівого боку. У центральній частині корпусу БТРа знаходиться десантне відділення з 8-ма сидіннями. Для захисту від непогоди Д/БВ закривається брезентовим тентом з допомогою дуг. У передній частині десантного відділення встановлено кулемет. Як правило – 12,7-мм „М-2 Браунінг".

Двигун : Continental R-975-C4 – карбюраторний, 4-тактний, з радіальним (зірковим) розміщенням 9-ти циліндрів, повітряного охолодження. Встановлений у відділенні силової установки в кормовій частині корпусу. Місткість паливного бака становить 625 літрів.

Трансмісія : гідромеханічна з переднім розміщенням ведучого мосту. Коробка переміни передач має 3 ступені переднього ходу і 1 назад. Повертання здійснюється за допомогою диференціалів.

Ходова частина М-39 складається з гусениць, передніх ведучих коліс, задніх напрямних, подвійних опорних котків (5 на сторону) і підтримуючих роликів (4 з кожного боку). Довжина опорної частини гусениці – 296 мм. Підвіска торсіонна з гідравлічними амортизаторами на передніх і задніх котках.

БТР має кілька буксирних пристроїв різного призначення на передньому і кормовому броне листах, допоміжне обладнання, пристрої для закріплення тросів, ЗІПу, технічного і шанцевого інструменту.

ТТД  M-39 AUV :

місткість : 2+9 ;

потужність двигуна : 400 к.с. ;

максимальна швидкість : 72 км/г ;

запас ходу : 160 км ;

маса тягача : 16,3 т ;

довжина : 5,28 м ;

ширина : 2,87 м ;

висота : 2,00 м ;

кліренс : 363 мм.
Категорія: техніка 2СВ США | Додав: Plastun (22.01.2014)
Переглядів: 447 | Рейтинг: 1.7/3
Всього коментарів: 0
avatar
Пошук
Статистика
Оцініть
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 24

Copyright MyCorp © 2024