M - 2 HST Cletrac
С Ш А
Швидкісний трактор-тягач М-2
Cletrac прийнятий на озброєння Військово-Повітряних Сил США у 1941 році.
М-2 High-Speed Tractor
створений спеціалістами Cleveland Tractor Company (Клівленд Трактор Компані).
Його інша назва – М-2 Cletrac (Клітрак), – походить від сполучення слів „Клівленд"
і „Трактор". „М-2 ХСТ Клітрак" почав надходити у війська на
початку 1942 року і застосовувався, перш за все, на польових аеродромах для
буксирування, обслуговування і ремонту літаків та буксирування причепів із
оснащенням, паливом і боєприпасами. Виготовлено більше 8 тисяч одиниць. Озброєння
не встановлювалося.
Компонування тягача звичайне – „тракторне",
із відкритою кабіною. Силова установка розташована у передній частині. Вітрове скло
встановлено знімним, також воно складається вперед на капот. Кабіна могла закриватися
брезентовим тентом.
Двигун – Hercules WXLC3, карбюраторний,
6-циліндровий, з рідинним охолодженням.
Трансмісія у „М-2 Хай-Спід Трактор
Клітрак" з приводом на задній міст.
Ходова частина з кожного боку має гусеницю,
передні напрямні колеса, задні ведучі колеса, 4 подвійних опорних котки, 2
підтримуючих ролики та елементи підвіски. Опорні котки встановлені попарно на
підвісці з гвинтовими пружинами.
Оснащення кожного аеродромного тягача
М-2 складалося з встановленого генератора та повітряного компресора для
обслуговування літаків. Також на тракторі для набору деталей, інструментів,
приладдя закріплювалися необхідні ящики, тримачі тощо. Буксирні пристрої
розміщено як спереду корпусу, так і позаду. На „М-2 Клітрак" встановлено
захисну решітку перед радіатором, фарами та інші елементи.
ТТД M-2
High-Speed Tractor :
місткість : 1+2 ;
потужність двигуна : 150 к.с.;
максимальна швидкість : 22 км/г
;
запас ходу по шосе : 161 км (100
миль) ;
маса тягача повна : 7 т ;
довжина : м ;
ширина : 1,78 м ;
висота : 1,7 м.
|